به چهارمین مسابقه برنامه نویسی C خوش آمدید
(ثبت نام شما با موفقیت انجام شد)
یک هدیه تبلیغ نشده!
(زمان این هدیه تمام شده است)
مدت زمان باقیمانده تا آزمون
چهارمین مسابقه برنامه نویسی C
خلاصه آزمون
0 سوال از 30 سوال تکمیل شد.
سؤالات:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
اطلاعات
شما باید متن درج کنید. |
|
می بایست یک نشانی ایمیل وارد کنید. |
با آرزوی موفقیت در آزمون
برای شروع روی دکمه شروع آزمون کلیک کنید
شما قبلا این آزمون را به پایان رسانده اید و نمی توانید مجددا درون آن شرکت کنید.
آزمون در حال بارگذاری است
برای شروع آزمون لازم است که ثبت نام کرده و به حساب کاربری خود وارد شوید.
برای شروع آزمون، لازم است آزمون زیر را به اتمام برسانید.
نتیجه
به 0 سوال از 30 سوال به درستی پاسخ داده اید.
زمان شما:
زمان سپری شده است
امتیاز شما 0 از 0 است، (0)
دسته بندی ها
- دسته بندی نشده 0%
-
به امید موفقیت در تمامی مراحل زندگی
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- پاسخ داده شده
- مرور
-
سوال 1 از 30 سوال
1. سوال
برای تعریف ساختار از کدام کلمه استفاده میکنیم؟
-
سوال 2 از 30 سوال
2. سوال
چند روش برای دسترسی به اعضای ساختار وجود دارد؟
-
سوال 3 از 30 سوال
3. سوال
در حافظهی همتراز نوع دادهی charدر چه آدرسی میتواند قرار بگیرد؟
-
سوال 4 از 30 سوال
4. سوال
چه زمانی در یک ساختار فضای خالی در آخر آن اضافه میشود؟
-
سوال 5 از 30 سوال
5. سوال
اندازه ساختار
struct
{
char num1;
double num2;
char num3;
};
چند بایت است؟ -
سوال 6 از 30 سوال
6. سوال
چرا از عدد ۱ در دستور پیش پردازندهی
#pragma pack(1)
استفاده میکنیم؟ -
سوال 7 از 30 سوال
7. سوال
ماکروی
__PACKED_STRUCT
در کدام کتابخانه تعریف شده است؟ -
سوال 8 از 30 سوال
8. سوال
تفاوت اصلی بین ساختارها و یونیونها در چیست؟
-
سوال 9 از 30 سوال
9. سوال
یونیونها در چه مواردی کاربرد دارند؟
-
سوال 10 از 30 سوال
10. سوال
دلیل استفاده از متغیرهای شمارشی در برنامه چیست؟
-
سوال 11 از 30 سوال
11. سوال
در کُد زیر، مقدار ثابت GREEN کدام است؟
enum{ float GREEN; float Yellow; float RED}; -
سوال 12 از 30 سوال
12. سوال
اینکه اطلاعات اساسی و مورد نیاز فقط از بیرون در دسترس باشند، جزء کدام اصل از برنامهنویسی شئیگرا است؟
-
سوال 13 از 30 سوال
13. سوال
برای پیادهسازی methodهای یک شئی از کدام امکان در زبان C استفاده میکنیم؟
-
سوال 14 از 30 سوال
14. سوال
عملگر چیست؟
-
سوال 15 از 30 سوال
15. سوال
در صورتیکه دو ساختار مشابه دارای ۲ آرایه ۱۰ عضوی باشند. در صورت کپی آنها با دستور انتساب چند عضو از آرایهها در هم کپی میشوند؟
-
سوال 16 از 30 سوال
16. سوال
در صورتیکه متغیر result از نوع float باشد مقدار آن چند است؟
Result = 5 / 2; -
سوال 17 از 30 سوال
17. سوال
مقدار result کدام عدد است؟
Result = !(1>2)? (1<<3) : (4>>2); -
سوال 18 از 30 سوال
18. سوال
دستور زیر چه کاری انجام میدهد؟
output |= (1<<10); -
سوال 19 از 30 سوال
19. سوال
دستور زیر چه کاری انجام میدهد؟
output &= (1<<10); -
سوال 20 از 30 سوال
20. سوال
مقدار خروجی زیر کدام است؟
Result = 2 + 2 / 2 – ۳ / ۳ * ۲; -
سوال 21 از 30 سوال
21. سوال
متوازی الاضلاع در فلوچارت در کدام موارد زیر استفاده میشود؟
-
سوال 22 از 30 سوال
22. سوال
ماکروی UCHAR_MAX در کدام کتابخانه تعریف شده است؟
-
سوال 23 از 30 سوال
23. سوال
در کُد زیر کدام عبارت چاپ میشود؟
int x = 0;
if(x & 1== 0)
printf(“true”);
else
printf(“false”); -
سوال 24 از 30 سوال
24. سوال
در دستورات if-else if شرطها نسبت به هم چگونه هستند؟
-
سوال 25 از 30 سوال
25. سوال
مقدار متغیر i بعد از اجری کُد زیر چند است؟
int i =0, x= 0;
if(x++ > 0 && ++i > 0)
i = 2 * x; -
سوال 26 از 30 سوال
26. سوال
علمگر علامت سوال معادل کدام دستور است؟
-
سوال 27 از 30 سوال
27. سوال
در دستور switch کدام مورد صحیح است؟
-
سوال 28 از 30 سوال
28. سوال
میدان دید دستور goto تا کجاست؟
-
سوال 29 از 30 سوال
29. سوال
دستور switch را با کدام نوع دستور میتوان معادل دانست؟
-
سوال 30 از 30 سوال
30. سوال
چرا توصیه شده که از دستورات پرش استفاده نکنیم